Katepal teetti lokakuussa 2017 imago- ja bränditutkimuksen, jonka käytännön toteutuksesta vastasi Innolink Research Oy. Tutkimuksen selvitettiin Katepalin imagoa, tunnettuutta ja houkuttelevuutta. Tutkimukseen osallistui 501 vastaajaa.
Tulosten perusteella Katepalin tunnettuus kattomateriaaleja valmistavana yrityksenä on hyvällä tasolla.
Kysyttäessä vastaajilta, mitä kattomateriaaleja valmistavia yrityksiä he tietävät, Katepal oli spontaanisti toiseksi tunnetuin. Bitumikattovalmistajista Katepal sen sijaan on tunnetuin.
Vastaajista, jotka tuntevat Katepalin hyvin tai ovat käyttäneet Katepalin tuotteita, jopa 80 prosenttia on jo suositellut Katepalia tai voisi suositella sitä lämpimästi muille.
Viime vuoden tuloksiin verrattuna suositteluprosentti on edelleen kasvanut (2016: 70%).
Vastaajien mielikuvista 5 käytetyintä adjektiivia Katepalista olivat hyvä, laadukas, luotettava, kotimainen ja huopa.
Katepalin toimitusjohtaja Mikko Pellinen kiittää palautteesta ja toteaa sen olevan ehdottoman tärkeää toiminnan kehittämisessä.
"Hienoa huomata, että asiakkaamme ovat edelleen tyytyväisiä ja Katepal nähdään luotettavana ja laadukkaana toimijana. Tulevaisuudessa panostamme edelleen toiminnan ja palvelun kehittämiseen sekä ennen kaikkea suomalaisen asumisen laadun parantamiseen.”
Katso tulostiedote 2017 tästä:
Katepalin imago- ja bränditutkimus 2017
Tutkimuksen toteutti Innolink Research Oy.